Friday, February 13, 2009

Kontrak Sosial dan DAP.

Assalamualaikum wbt. Selamat Sejahtera.

1. Kita sedia maklum bahawa hak istimewa orang Melayu dan Bumiputera seperti yang tertulis dalam Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan mula dicabar.

2. Kontrak Sosial mula dipersoalkan.

3. Tetapi, PKR dan PAS masih bersama bantu-membantu di dalam gabungan Pakatan Rakyat bersama DAP yang mahu melahirkan konsep Malaysian Malaysia.

4. Apa cerita ni beb?

5. Lu pikir la sendiri..

6 comments:

izzat said...

kalau tulis byk tu jer, serupa tak pyh...
tulis mcm tak nak tulis jer...

Danial Izzat said...

niatnya utk menyedarkan anak bangsa je.. thx for the response.

FiShEr.. said...

wlpn ko tulis ckit tapi sgt bmakna..
kadang2 tulis panjang2 hampeh ckp kosong ja..
bahaya rancangan pkr n dap..
bkn apa aku dtg dr penang hah dprintah oleh Dap..
tau x betapa bias depa!
ah kalo nak laksanakn rancangan tu hah ilang la hak istemewa org melayu.aku setuju dgn danial!

Danial Izzat said...

disebabkan itulah, kita pelik mengapa org mlayu daripada PAS dan PKR pun bersatu padu membantu DAP..

Farhan Ghadzali said...

Yang adOO je laa bdk ni..heheh

Danial Izzat said...

thx everybody for the response..

Pages

Kontrak Sosial dan DAP.

Friday, February 13, 2009

Assalamualaikum wbt. Selamat Sejahtera.

1. Kita sedia maklum bahawa hak istimewa orang Melayu dan Bumiputera seperti yang tertulis dalam Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan mula dicabar.

2. Kontrak Sosial mula dipersoalkan.

3. Tetapi, PKR dan PAS masih bersama bantu-membantu di dalam gabungan Pakatan Rakyat bersama DAP yang mahu melahirkan konsep Malaysian Malaysia.

4. Apa cerita ni beb?

5. Lu pikir la sendiri..

6 comments:

izzat said...

kalau tulis byk tu jer, serupa tak pyh...
tulis mcm tak nak tulis jer...

Danial Izzat said...

niatnya utk menyedarkan anak bangsa je.. thx for the response.

FiShEr.. said...

wlpn ko tulis ckit tapi sgt bmakna..
kadang2 tulis panjang2 hampeh ckp kosong ja..
bahaya rancangan pkr n dap..
bkn apa aku dtg dr penang hah dprintah oleh Dap..
tau x betapa bias depa!
ah kalo nak laksanakn rancangan tu hah ilang la hak istemewa org melayu.aku setuju dgn danial!

Danial Izzat said...

disebabkan itulah, kita pelik mengapa org mlayu daripada PAS dan PKR pun bersatu padu membantu DAP..

Farhan Ghadzali said...

Yang adOO je laa bdk ni..heheh

Danial Izzat said...

thx everybody for the response..